mandag 13. juli 2009

Det vettu

I helga var jeg da på Ørlandet hoss familien. Det var kjempe koselig. Jeg hadde det riktig så trivelig. Fikk vært på Vallesund på noe marked som jeg ikke klarer å huske navnet på. Og vært på fest med kusine, og spist nyfisket makrell og selvplukket kantarell, og hatt selskap av to nydelige hunder i nydelig vær. Det var rett og slett en herlig helg.

Og nå ser vi frem til neste helg. Da skal jeg til Røros, for da kommer mamma og Atle oppover. Det må jo bli hyggelig.

Ellers så er jeg veldig trøtt i dag, og skulle aller helst bare ligget og sovet dagen lang, men det vet jo alle at er en dum ide. Så derfor har jeg i stedet sløst bort tid på Oti senteret, og handlet litt mat, der jeg grublet fram en nam nam kyllingmiddag. Jeg elsker kylling. Det er mye bedre enn biff og diverse. Og etterpå satte jeg meg ned med boka mi og leste en del. Så nå ser jeg bare frem til Top Model begynner, og så kan jeg legge meg og sove lenge i morgen!

Ingen kommentarer: