onsdag 8. juli 2009

Onsdag

I dag er det altså onsdag, og jeg jobber kveld. Derfor sitter jeg nå her og ikke har noe å gjøre. For selv om jeg ikke begynner før klokken 13.00, kan jeg ikke ligge sove til 12.00. Da ødelegger jeg hele døgnrytmen min, og i tillegg kommer jeg til å sove alt for mye. For selv om jeg sover lenge, så legger jeg meg like tidlig, sånn 23.00-00.00. Og du kan jo selv se hvor mange timer det vil bli. Derfor våknet jeg sånn klokken 09.00, la meg til å lese litt i boka mi (kobberhjerte). Og stod opp og stelte meg og spiste frokost. Så nå sitter jeg da her, og det er 3 timer til jeg begynner på jobb, og jeg har ingenting å gjøre. Det er sikkert en haug av ting jeg kan gjøre, men ingenting som egentlig frister. Trene, burde jeg så absolutt gjort, men det gidder jeg ikke, da må jeg dusje og sånt etterpå, og det tar tid og arbeid. Oppvasken må jeg gjøre opp før jeg stikker på arbeid, men ikke riktig enda. Jeg kunne lest i boka mi, men det er så stille så tidlig på dagen at det har jeg ikke lyst til. Å sitte på internett er helt meningsløst, for det finnes ikke en sjel som er pålogget, og uten folk på nett, så har jeg veldig lite å gjøre på internett. Jeg kunne mekket et kort, men jeg har ingen å mekke det til, enda i hvertfall. Og da er det ikke noe moro.

For i går, da laget jeg et kjempe fint kort! Jeg er skikkelig fornøyd med det. Det ble stilfullt og pent, og hjemmelaget. Må håpe den som får det synes det er like pent. Jeg begav meg ut på litt diktning i tillegg. Det er lenge siden jeg har prøvd meg på, og jeg er ikke spesielt god på det heller. Men jeg ble sånn ganske fornøyd med det jeg fikk til i går. I forhold til hva jeg kan få til, så synes jeg det ble ganske klingende. Jeg støtter meg i hvertfall på det, at jeg har laget det selv, og det er tanken som teller.

Og så tror jeg faktisk at jeg skal ta meg en tur til Ørlandet i helga. Jeg har en hel frihelg uten noe som helst å gjøre. Og den har jeg ikke lyst til å sløse bort på å sitte på Orkanger å være usosial. Så da tante foreslo at jeg kunne ta meg en tur, så tror jeg jaggu meg jeg skal gjøre det. Jeg tror det kan bli hyggelig.

Ingen kommentarer: