fredag 22. august 2008

En God dag

Det har vært en god dag i dag. Den startet bra. Nesten så bra som det går an. Jeg halvåknet ti minutter før klokken ringte, og da følte jeg meg helt utvilt og hadde faktisk problemer med å sove igjen. Ingen hverdagskost det. I tillegg hørte jeg brannalarmen til de i etasjen over, og trodde først det var ringeklokken til nabojenta, noe som ville bety at jeg hadde en time til å sove. Men det var det altså ikke. Så da jeg forsto hva det var, ble jeg liggende å lytte for å være klar i tilfelle det faktisk var brann. Men det var det altså ikke.

Så jeg sto opp kvart på åtte. Gikk på badet og gjorde som vanlig. Fikk til og med tid til å lage meg en rotflette. Kom meg på jobb ti på 9, og der møtte jeg Hilde og Jens. Han Jens er en likanes kar. Så humøret var bra det. Ting var ikke så spesielle og tiden gikk. Utover dagen tok Jens meg med opp i studioet der han viste meg mer nøye hvordan lyssettingen fungerte. Jeg innbiller meg at jeg lærte en del der og håper jeg skal få til et bedre bilde neste gang. Etterpå tok han en titt på bilder jeg har tatt i studioet, og jeg fikk en del positive tilbakemeldinger. Da tatt i hensyn av at jeg er i startfasen. Så fikk jeg en del tips og kritikk av bildene mine. Det satte jeg pris på. Så håper jeg greier å huske på det, og unngå disse feilene videre.

Ellers har vi hatt mange samtaler i dag, og det var riktig hyggelig da Sven var på besøk med dagens leveranse i fra laben. Jeg synes det er så gøy å ha variasjon av folk. Så da er det gøy hver gang bildeleveransen kommer.

Og etter som det var tilbud på TexMex produkter på ICA i dag, så ble det taco til middag i kveld. Og det smakte godt ^^

1 kommentar:

Karuulaina sa...

da hørres ut som om du har hatt da fint.. eg trur eg treffe litt fleire forksjellige folk enn deg i løpav ein dag, da føles jaffal sånn! Men da e bra du får møta nåken jaffal!