mandag 18. august 2008

Skolestart

Tja, det ble liksom litt mindre å skrive om når man ikke lengre gikk på Kvås...
Og dagen i dag er dagen da de fleste starter på skole igjen. Men ikke jeg. For jeg har ikke noen skole jeg skal gå på. Jeg skal bare jobbe og jobbe. Men det kan jo være spennende det og. Men det er noe sjarmerende med å gå på skole og være en del av en klasse. En skikkelig sosial greie der man kan finne på artige greier. Være litt barnslig. I hvertfall om det handler om internatskole! Det er en herlig sak. Så for tiden er jeg misunnelig på Karoline, Linda, Solveig og Irene som går på internatskole sammen. Men igjen så er det fotograflærling jeg vil være. Så jeg har valgt det selv. Ingen å legge skylda på.

Men i dag har jeg vært ute og kjørt. Kjørte helt til et stykke forbi Stjørdalen. Så nå er det det nordligste jeg har vært. Kult eller? Og jeg kjørte gjennom Trondheim sentrum, det var skumle saker. Hvem setter en rundkjøring i en tunnel?! Dust altså. Men jeg kom jo gjennom det helskinnet. Så kanskje det blir lappen på meg en dag også.

Ingen kommentarer: