tirsdag 5. august 2008

Og vi varierer

I helga har jeg vært på Røros. Veldig koselig. Det er hyggelig å treffe igjen familie og kjentfolk. Det ble et hyggelig selskap for bestefar som ble 86 år. Og etter tradisjon tro ble det slått et par slag med skotthylle her igjen. Jeg var på lag med onkel Ketil, og den ene runden var det jeg som fikk alle våre poeng, på 3 topper.
Og til stoooor glede for meg, så fikk jeg spilt litt vollyball. Det var herlig, rett og slett! Alt for lenge siden sist. Det er så gøy!

Søndagen tok Rutt Karin, bestefar, Jørn og jeg oss en tur på museum, oppi smelthytta. Få litt kultur. Det mest interessante der inne var draktutstillingen, der en fikk se litt av utviklingen til Rørosdrakta. Det er ganske interessant det der. Så dro vi til Volla der det ble spist middag, og spilt en omgang gin romi, der jeg vant, utrolig nok. Det var ganske stas. Men så var det bare å pakke sekken å dra til toget, som var 30 min forsinket.


Vel "hjemme" var det opp tidlig på jobb neste dag. Men da jeg kom hjem denne dagen hadde det skjedd noe i hybelen min. Trodde først det var hybelverten som hadde vært inne og rommestert, men så titter jeg innom naborommet, og der ser jeg en haug av ting. Så da var det til slutt flyttet inn ei hybelvenninne. Hun heter Sara, og er fra Hemne, og skal gå første året Design og Tekstil (?) på Løkken skole. Det er alt jeg vet om henne. Men jeg tror hun er ei hyggelig jente. Blir spennende å se hvordan det er å bo to sammen, og hvor god kontakt vi får...

1 kommentar:

Elise Kristine sa...

Det er ein by i Danmark som heiter Løkken og der har dei veldig billege kjoler, men det står det meir om på bloggen min då!