onsdag 17. september 2008

Full rulle

Det har skjedd mye den siste tiden vil jeg si. I hvertfall siden jeg skrev i bloggen min sist som er over en uke siden. Det er blitt litt dårligere med oppdateringer her, men igjen så tror jeg ikke noen gjør så mye av det. For jeg føler at det ikke er så mange som leser bloggen min jevnlig uansett.

Men for det først så har pcen min vært infisert av masse virus den siste tiden, der den siste infisjonen var min egen feil. Men det er like irriterende av den grunn. Og nå har jeg ikke photoshop lengre!!! Det er trist, virkelig trist. Hva skal jeg nå finne på? Foreløpig så må jeg i hvertfall gjøre oppgavene mine på jobben, men så... Jeg vil ha photoshop!!!

Mens i helga var jeg på Røros en tur igjen. Grunnen for dette besøket var å dra på konsert med Åge Aleksandersen. Det var så artig i fjor at jeg måtte prøve i år også når jeg var så nære. Og det ble en artig opplevelse. Ikke lik fjorårets, men artig. Åge kan å spille på scenen, og må si jeg synes bassisten var utrolig fet! Akkurat hva som skjedde på festen tror jeg ikke jeg skal orke å skrive her, og i tillegg kan det bli litt pinlig for enkelte at det blir liggende ute på nettet. Så da la vi vær.

På lørdagen var det rypemiddag hos tante Rutt Karin. Steike å godt det var. Skikkelig luksus middag. Jeg satt og tygget veldig svakt jeg da, og lest bare lot det hvelve rundt i munnen og svelge kjøttet, for det var jo så mørt, men fordi jeg var redd for å treffe på haggel. At tennene mine skulle bli ødelagt, det var utrolig skummelt. Jeg har en eller annen greie med tennene mine, og hvis det handler om at de kan falle ut, ja da blir jeg skremt.

Søndag var dagen jeg hang sammen med tante Britt Reidun og onkel Ketil. Fetter Alexander og søskenbarnet hans var ute på jakt, så det var bare vi som gikk på tur opp i fjellet og lette etter kantarell, som jeg fikk med meg hjem, og faktisk hadde til middag i går. Det smakte godt. Men, turen opp i fjellet var hyggelig, jeg hadde utrolig godt av å bevege meg. Jeg beveger meg alt for lite, men forholdene ligger ikke til rette, og når jeg må gjøre det selv, så blir det lite gjort. Men da vi kom ned i fra fjellet, må ikke glemme at Tess var med, så var det middagstid. Og denne søndagen var det fårikal på menyen. Det smakte ganske godt det og. Så jeg har hatt skikkelig luksusmiddag denne helga.

Videre i denne uka har jeg vært på jobb. I går hadde jeg min første jobbekveld alene, og det gikk strålende. Tida gikk egentlig alt for fort, for jeg hadde planer om å få gjort litt arbeid på pcen, men ble ikke helt ferdig med det jeg ønsket. Og så måtte jeg stenge. Ellers i uka har jeg vært i studio og tatt bilde av David til oppgaven min. Jeg ble faktisk fornøyd! Lyset ble på en måte slik jeg mener det bør være, eneste jeg selv vil korrigere på er at det ble litt mørkt, men da kom jeg på i etterkant at jeg kanskje kunne stille opp blenderen litt... Men vi får høre hva dommen til Jens blir. Kan godt hende jeg like vel må gjøre oppgaven igjen. Tiden vil vise.

Og når vi snakker om tiden, så er klokken blitt litt for mye, og jeg må skyndte meg på jobb.

1 kommentar:

Karuulaina sa...

du, eg lese bloggen din ganske jevnli, å eg syns da e flott at du har oppdatert! å eg syns og da e fint at du har da bra, å at du har fått deg venne. Eg trudde ikkje da kom te å skje, men te å me e kan ta feil av å te;)