lørdag 27. september 2008

Helg

Dette er omtrent min eneste skikkelige frihelg på en god stund. Jeg har fri noen ganger om ikke så lenge, men så skjer det ting rett etterpå, så da regner jeg ikke det som frihelg. Men det er deilig å ha skikkelig fri denne helga. Selv om det igjen er litt trist å ikke gjøre noen ting. Jeg kunne gjerne tenkt meg en skikkelig jentekveld. Å som jeg savner en riktig god jentekveld. Merker det tar tid å komme skikkelig inn når man ikke går på skole.

Men, utenom det så har jeg fått vært litt effektiv denne helga. Jeg fikk gjort unna en del saker som jeg har skøvet til side gjennom hele uka. Så jeg fikk kastet ut all søpla, lest gjennom forsikringspapirene mine, ryddet smått på rommet så det nå ser litt mer imøtekommende ut, og ikke minst har jeg fått vasket en maskin med klær. Det begynte å gå faretruende tomt for undertøy. Det er ikke så hyggelig egentlig. Men det er jo ganske enkelt å gjøre, men forferdelig tiltak å sette i gang med. Men i dag ble det gjort, så nå står de på rommet til tørk. Det kan ta noen dager det...

Men, i dag er jo faktisk selveste dagen der Silje Iselin blir myndig! Hun er i dag blitt 18 år. Så jeg håper hun koser seg i kveld med gode venner.

Forutenom dette, så kan jeg si at jeg har en del ting som skal gjøres fremover. Jeg har en haug av fotooppgaver, men har egentlig god tid på dem. Men det er likevel litt stressende nå å vite om dem, for da må jeg alltid planlegge dem, og så blir jeg stresset over at det er så mye å gjøre. Men egentlig så går alt veldig greit. Jeg må si at oppgavene til lærlingsamlingen i november virker litt gøyal. For der skal vi ta et selvportrett. Og jeg har så lyst til å komme på noe utrolig spennende der, men jeg har mine store tvil om at jeg får det til. Men vi får se. I tillegg har jeg akkurat tatt bilder av Hanne til oppgaven om en musiker, i studio, med instrument. Dette var en spennende oppgave egentlig. Men ettersom jeg ikke kan studioet noe godt, så fikk jeg ikke til det jeg gjerne ville, og hadde i hodet. Men med litt redigering, så håper jeg at de stiller i klasse med de andre sine. Å, jeg er spent på hvordan de andre har gjort det.
Og ikke bare det, Berit skal bruke meg som modell på den oppgaven! Det gleder jeg meg til! Det blir kult å få slike bilder av meg selv, tatt av noen andre for en gangs skyld! Weee.

3 kommentarer:

Karuulaina sa...

da e bra at du får vara modell, Siri. Trur da e egentlig da du sko blitt, å ikkje fotograf.

Sijih sa...

Å ja, du mener æ passer bedre forran kameraet enn bak?

Karuulaina sa...

mhm