torsdag 4. september 2008

Gøy Gøy Gøy

Hihi, nå er Siri glad. Nå har Siri blitt sosialiser! Du aner ikke hvor deilig det er! Så, da kan jeg på min beste måte fortelle hva som har skjedd i dag.

Jeg hadde først en normal dag på laben der jeg sitter og lager prøvebilder, på prøvebilder. Litt gøy, litt ensidig. Men, så var arbeidsdagen over, jeg satt meg på bussen hjem hvor jeg holdt på å sovne, og så tuslet jeg hjem på sykkelen min. Der laget jeg middag og så ventet jeg på å bli plukket opp av Ragnar og folket. Det skjedde ikke lenge etter, og vi kjørte av gårde til Fannremen og på korøving. Juhu, tenkte Siri om dette. Endelig skulle hun få bli kjent med folk!
Og som en baktanke hadde hun plan om å få tak i en del modeller til fotooppgavene hennes. Og gjett hva? Det greide hun også! Og de var kjempe spente på å bli med. Og det gjør Siri så innmari glad. Det er lenge siden jeg har hatt denne følelsen. Og jeg håper dette er folk jeg kommer til å bli godt kjent med, virkelig. Og så ser jeg frem til fotograferingene mine, og kan ikek vente med å få neste avtale i boks. For nå begynner det å haste litt med å få unnagjort oppgavene mine. Det blir litt i siste liten nå. Men sånn blir det når man ikke har kjente på stedet.

Og det var artig å gjøre noe sosialt. Det var hyggelig på korøvelsen. Og i morgen har jeg også planer nå. Det er nattkafe på samme stedet i morgen, så da henger jeg meg på der. Ikke at jeg vet hvem som kommer, men sosialt er det i hvertfall. Jeg har forstått det slik at jeg kanskje er en av de eldste, sånn som lederalder. Men hva gjør vel det? Ingenting. Hehe.
Og på koret så jeg et par stykker som jeg vet har vært på konfirmantfotografering hos Studio G. Hihi, det var litt artig, så nå vet jeg litt mer om de.

3 kommentarer:

Karuulaina sa...

da e bra, Siri. at du har blitt sosialisert. men no har eg lest masse i bloggen din fra den tio me gjekk på kvås! da va kjempetrist! å litt gøy og då! :)

Sijih sa...

Det var egentlig mye mer å skrive om i bloggen da vi var på KVås!
Har tenkt på det selv, å lese gjennom alle innleggene mine. det kunne vært spennende en dag.

Karuulaina sa...

ja, da va kjempegøy! å veldi trist då, men masse goe minne, hadde jo selfølgeli ikkje glømt da, men e jo greit å lesa litt av å te fordaom :)