tirsdag 25. mars 2008

Dutt Dutt, sånn kan da være

En ny dag, en ny mulighet, men likevel sitter jeg har på sofaen og halvsover. Det er liksom så lett å bare legge seg på sofaen og legge pcen på fanget og være sosial på msn. Det er blitt en dårlig vane. Men som alltid, en vane er vond å vende.

Så da tok jeg initativet til å skrive meg en ny blogg som du da tar deg tiden til å lese. Jeg kan ikke love deg noe heidundrende spenning, men et titt inn i hodet mitt kan hende.

Livet mitt består av mye reising dette året. Først så bor jeg på internatskole i Kvås, så har jeg hjemplassen min i Kr.sand og til slutt har jeg resten av familien på Røros som jeg besøker ganske ofte etter forholdene. Så jeg har begynt å bli litt lei av å pakke. Og jeg er heller ikke noe flink til å pakke. Jeg pakker så mye, og jeg skjønner virkelig ikke hvordan andre greier å pakke så lite og fremdeles ha med seg alt de trenger. Jeg bruker som oftest nesten alt jeg pakker ned. Så all ære til dere småpakkere.

Videre så går tiden fort, det er mye som skjer, og fremtiden er usikker enda. Men jeg håper jo på at det vil ordne seg snart. Jeg lever i god troa i hvertfall. Det vil ordne seg til slutt tenker jeg. Og det gjør det helt sikkert også. Håper jo selvfølgelig helst at jeg får lærlingplass. Og det får jeg trolig svar på om ca 2 uker.

Men da løp tida fra meg, og jeg må spise og løpe til bussen...

Ingen kommentarer: