lørdag 1. mars 2008

Krf har sin egen sans for humor

Jo, det er jo for så vidt bevist at politiske kristne har sin egen sans for humor. En slik type der man må ha kjennskap til sitt område for å forstå ironien bak tingene. Slik som, når man sier "Jambo" i Etiopia. Den hadde aldri jeg tatt, men den tok disse erfarne krf-erne på strak arm. Hvor komisk var ikke det liksom å si. Det er jo "hei" på swahilisk. Hallo!? (Nå skal du liksom le, det gjorde i hvertfall Krf.)

Ja, som du kanskje, eller kanskje ikke skjønner, så har jeg og Karoline hatt vår lille sketsj på Krf sitt fylkes års møte i dag. Kvås var så priviligerte å fikk lov til å ha åpningsunderholdning og reklamere for seg her. Fantastisk. Karoline og jeg fattet ikek helt hvorfor, men vi ble nå spurt om å ha det. Så som de snille jentene vi er, så tok vi utfordringen på strak arm. Det var vel kanskje ikke så smart, med mine egenskaper som skuespiller, men heldigvis fikk jeg rollen som radioens programleder. En ganske nøytral rolle som passer meg greit, der jeg slipper å være komisk.

Karoline var fantastisk i rollen som rogalandsk misjonær! Ho var så gøyal! Godt jobba ;)
Og som belønning fikk vi hvert vårt Krf-krus. Er ikke vi heldige? Har enda ikke pakket opp mitt, så kan jo bli spennende å se hvordan det ser ut.

Og i dag kom mitt nye objektiv i posten hjemme, så jeg fikk de hjemme til å sende det til meg. Håper jeg får det på mandag eller tirsdag. Jeg gleder meg!

2 kommentarer:

Elise Kristine sa...

Eg lo...
Sad but true...
Men det var nok heller av situasjonen, enn "vitsen"

Karuulaina sa...

hoho, eg og lo.. no liksom! ikkje når da skjedde då, for då måtte eg jo vara alvårli!:)