torsdag 23. april 2009

Det kommer alltid en ny dag

Det skjer veldig lite for tiden. Rett og slett veldig lite. Jeg jobber alt for mange lørdager på rad nå og gjør ingenting utenom. Veldig stusselig. Så da kan jeg fortelle om de helt hverdagslige ting.

Middagen i dag var et fint høydepunkt. Bare se hvor delikat det ser ut! Synes jeg var ganske flink i dag. Fått i meg friske proteiner og slikt. Fisk og friske grønnsaker!

Ja, så da vet du...
I går brukte jeg store deler av dagen på å vaske diverse saker og ting. Først da jeg stod opp vasket jeg hele hybelen min. Det var virkelig på tide. Så nå er det godt og rent her igjen. Så lenge det varer. Og så kom jeg på jobb, og der føk jeg rett opp i studio for å vaske det. Og det trengtes noe så inderlig. Først måtte jeg rydde studioet før jeg kunne gå til med vaskingen. Og etter å ha sveipet over gulvet med moppen, satte jeg meg ned på hvitgulvet med en bit tørkepapir og citrusspray og satte i gang å skure bort svarte flekker på hvitgulvet. Det tok tid, men det ble mye bedre syntes jeg. Men gulvet burde nok males om ikke lenge like vel, men jeg kan ikke det der med maling. Og så på kvelden da det nærmet seg stenge tid så var det å vaske gulvet i butikken. Man kan nesten kalle meg vaskedame denne dagen. Er ikke ofte jeg vasker så mye!

Kanskje jeg skal starte å blogge litt om disse uvesentlige hverdagslige tingene? Jeg vet egentlig ikke helt hva folk synes er gøy å lese om jeg, så gi meg et pip.

1 kommentar:

elida90 sa...

jada. Skriv mye hverdagslige ting du, er gøy å lese om ^^