søndag 5. april 2009

Påska e i komminga

Ja, da er det påskeferie. Og den blir tilbragt på Sørlandet frem til påskeaften. Da drar jeg nord over igjen. Skal bli hyggelig det og.

Men nå så driver jeg å nyter ferien. Tar det rolig, og nyter den ferien jeg har. Det er ikke så ofte man har ferie så.

Og i dag har jeg gått til byen og tatt bilder med min nye 50mm f1.8. Det var litt kjekt. Fikk en del gøye bilder synes jeg. Og de kan sjekkes ut på www.flickr.com/sijih90
Og nå sitter jeg og ser på Rosenborg kampen mot Brann. Det er litt småskummelt egentlig. Men håper det går bra. Om ikke, så er det ikke verdens undergang.

Ja, og så er mobilen min i litt dårlig form for tiden. Jeg vet ikke om den helt taklet å komme til Sørlandet. For nå har den begynte på gamle takter igjen og skrur seg av ganske ofte helt av seg selv. Ganske dumt det der, men satser på at det går det av seg slik som sist.

Ingen kommentarer: