søndag 3. februar 2008

Da var Trafo-festivalen over for i år. Det er litt trist. Kan godt hende jeg aldri ser de folka igjen. Og Lasse Berre er rett og slett den kuleste personen på lenge! Han er så inspirerende og ernergisk! Jeg har lært en hel del av ham. Slik som hvordan redigere bilder ved mange små justeringer av curvs. Det er så gøy! Og Lasse er så j****** fet! Hehe, han bannet en god del når han gav uttrykk for sterke ting.

Men jeg fikk til et helt fantastisk portrettbilde av ei søt liten jente på biblioteket. Jeg skulle nesten ha fått navnet til den familien, for det var et så nydelig bilde. Det ligger ute på foto.no på profilen min.

Ellers så har Karoline bursdag i dag. Ho blir hele 18 år! Gratulerer!!! Så vi steller i stand kake og kos. Det er det som er hyggelige med å være på internat.

Til fredag skal vi stille ut sakene våre i Lyngdal kulturhus. Jeg håper på å få lov til å stille ut en bunt av bildene mine, sånn 4-6 stykker. Men ettersom jeg var eneste i klassen som har redigert bilder, og at det kanskje ikke er plass, så er det ikke sikkert jeg får lov til å stille dem ut. Men jeg håper inderlig jeg får lov til det. Det hadde vært gøy å få vist dem fram, i serie.

1 kommentar:

Karuulaina sa...

takk ska du ha Siri!:-)
eg hadde ein fin dag..