lørdag 2. februar 2008

Knips, et utsnitt av virkeligheten

Da var det helg på ny. Den kommer til å være over før den har startet. Men så håper vi at neste helg skal komme kjapt.

Denne helgen går til å fordype seg, eller lære mer om foto. Jeg deltar på Trafo-festivalen. Og Lasse Berre er vår kursleder. Han er kul kar i fra Trondheim som har blitt vellykket innen foto.
Så jeg håper å få til noe kule saker denne helga.

Og i morgen kveld skal Silje, Valentina og jeg på kafe Frk. Larsen og hygge oss ^^
Lenge siden jeg har sett dem nå, så håper det blir koselig.

Ellers så holder vi på å gjøre ferdig vår pakningsdesign på skolen. Gruppa vår lager en parfymeeske i speilpapp. Den tror jeg kan bli kul. Den skal stilles ut på Lyngdal kulturhus til fredag, så vi begynner å få en tanke dårlig tid. Skal lage en gavepose til parfymeboksen vår i tillegg. Den har jeg ikke helt oversikt over hvordan skal bli. Men det blir vel noe til slutt, med litt inspirasjonshjelp i fra Elisabeth går det meste.

Men da ble klokka så mye at jeg orket ikke skrive mer. Jeg må tross alt opp en tanke tidlig i morgen også. Og tidlig vil si klokken 08.00 i morgen. Så da har du fått en liten oppdatering over hva som skjer i mitt liv, så god natt =)

Ingen kommentarer: