torsdag 11. desember 2008

Juleavslutning med Join Us

I kveld har jeg vært på juleavslutning med Join Us. Det var riktig koselig det. Alle hadde pyntet seg i sin fineste stas. Og bordet var pyntet i sin rødeste farge. Det var pent.

Folk blir så pene når de pynter seg opp. Og det er moro å se når alle er pene. For et syn liksom!

Vi gikk inn i salen der vi fikk utdelt en lapp med et bordnummer så vi fikk blanda plasser. Smart påfunn. Så da ble vi sittende litt her og der, med litt folk fra her og der. Jeg ble ganske fornøyd med plasseringen min. Det var ganske artig å sitte med de folkene. Jeg lo ganske mye.
Og fikk høre mye interessant. Og jeg er spent på å lese boka til Øystein om det å være gentelmann. Så mange gode råd han har å komme med!

Det ble servert risgrøt med mandel i. Tradisjon. Jeg fikk ikke mandelen altså. Det gjorde der i mot to 8. klassinger fikk jeg høre. Jeg har dessverre ikke helt greie på hvem de er. Men hyggelige er de.
Og så ble det kåringer. Og kan du tenke deg, jeg fikk en kåring! Det er min aller første kåring noen gang i hele mitt liv! Det var stas. Og kåringen min var " Årets Smil". Og hvor godt stemmer ikke det? Og så ble jeg med på en annen kåring, som ikke var så spesiell. For "beste" oppmøte, oss Alt-ene. Og jeg var vel en av dem som ikke møtte opp på opptredenen vi hadde.
Og så var det litt leker og sånt greier. Mye å le av i hvertfall. Og godt er det.

Ingen kommentarer: