tirsdag 2. desember 2008

1. Desember er forbi

I går var første dagen i desember. Noe som vil si at det er 24 dager til jul (eller 23, kommer litt an på hvordan man teller.) Men selv om det var første desember, så fikk jeg ikke med meg noen av julekalendrene på tv. Det gikk i et hele dagen for meg. Men Berit hadde kjøpt sjokoladekalender til alle på jobben, så da fikk jeg i det minste åpnet første luke der.

I går var jeg da på jobb fra ni til fire. En ganske grei og normal dag. Litt mer å gjøre enn det har vært til vanlig. Etter jobb gikk turen til frisøren. Jeg skulle bli fornyet. Og det ble en oppfriskende klipp, ikke noe voldsom fornyelse altså, og så ble det striping, og den var litt kul. Var sånn fine "hvite" striper som jeg liker. Jeg er glad for at håret mitt ikke lager gule striper, for det er virkelig ikke fint, dessverre folkens.

Og etter frisøren måtte jeg spurte til busstasjonen for å rekke bussen til Trondheim. Så fort har jeg ikke syklet på lenge, og jeg ble sliten, og kald på fingrene, for jeg tok meg ikke tida til å ta på meg vottene. Men jeg rakk heldigvis bussen, og godt var det, for hadde jeg tatt neste buss hadde jeg ikke rukket det jeg skulle. For grunnen til at jeg dro til byen så sent på en mandag var at det skulle være innføring i månedens kampanje for Elite Foto. Så Hilde og jeg var der sammen med Trondheim Torg sine ansatte. Og jeg må si jeg syntes det var interessant. Jeg lærte mye, og fikk ny inspirasjon, og skikkelig lyst til å selge kamera. Så i dag håper jeg at det kommer inn noen som er på utkikk etter et kamera!

1 kommentar:

Karuulaina sa...

du ska og vara gla for at håret ditt ikkje blir grønt.