tirsdag 23. desember 2008

KræstiansanD

Ja, nå er jeg tilbake til fødebyen. Det er en ganske fin ting akkurat nå. Støter på kjentfolk på gata støtt, noe som er ganske uvanlig oppe i trøndelag.

I kveld har jeg vært på julekonsert med Hanne Krogh og Torstein Sødal, sammen med mine gode venn Silje. Og det var så koselig at du aner ikke. Så flott sang, helt fantastisk. Og Hanne Krogh har så behagelig fortellerstemme. Eneste som var dumt var stolpen som stod anske i veien for utsikten. Men det lo vi oss bare rundt. Musikken var nydelig. Og køen for å komme inn var gigantisk, utrolig, fantastisk lang! Aldri sett så lang kø inn til Domkirka noen gang, og vi var en time før tida. Men det gikk fort å komme seg inn da de bare åpnet dørene. Overraskende nok.

Etter konsrten gikk vi en liten tur på Jonas B. Der er det veldig koselig egentlig. Tok oss en varm drikke og pratet i vei. Fikk oss en god latter da Silje kom med en smarting; "Her kommer Jesus som alle vil se" og fortsetter praten til jeg spør om "Julius?". Og vi bryter ut i en kraftig latterkrampe, og finner ut det kan bli en god sang egentlig.

1 kommentar:

Karuulaina sa...

ja, da e flott, syns eg.
No e da jul..
God JUL.
:)