mandag 15. desember 2008

Snart heimtur

Jaaa, jeg gleder meg så sinnsykt. På fredag kveld setter jeg kursen sørover. Det skal bli så spennende, og litt rart å komme tilbake igjen til Kr.sand. Og jeg er nervøs for hvor mye jeg kommer til å pakke med meg. Det kan bli en del, med tanke på at jeg skal på leir like etterpå, og jeg skal ha med meg noen julegaver. Så, det blir spennende å se. Jeg har en plan om å starte på pakkingen i morgen for å ikke bli for sent ute. I tillegg så er det ganske så rotete på rommet mitt nå, så det skader ikke.

I helga jobbet jeg både lørdag og søndag. Lørdagen var det sinnsykt hektisk. Helt utrolig mye å gjøre! Vi solgte som bare det. Og det var morsomt, det skal sies. Men det ble jo nesten ikke tid til å spise. Og det er jo litt dumt da, blir veldig sulten da, og da blir man litt ufokusert.

I dag har det og vært mye å gjøre. Men i dag var det ikke kundene som var problemet, det var alle bildene som kom og rammene. Og julekortet som vi må få ferdig. Og oppi alt dette så kommer det jo en del kunder i tillegg. De første to timene stod jeg konstant ved fotokiosken og hjalp kunde etter kunde med diverse bestillinger. Det er virkelig ingen som skjønner seg på den kiosken. For haster seg alt for mye for tiden. Ta dere tid til å lese på PLAKATENE!

Ja det var dagens budskap.

Og i morgen og resten av uka jobbe på Trondheim Torg, på Elite fotoen der, i stedet for å dra på laben. Jeg tror, og håper det kan bli spennende. Så, da gjenstår det bare å se hvordan det blir.

1 kommentar:

Karuulaina sa...

god tur heim. da blir sikkert kjekt for deg, da.