torsdag 11. juni 2009

En lys junidag

Det er så lyst for tiden. Det er så herlig. Det er lyst når man legger seg (ikke helt praktisk alltid, men hyggelig), det er lyst når man våkner, og det er lyst hele dagen. Selv om været ikke er helt hundre prosent, så er det godt nok for meg enda. Det er veldig herlig å våkne av at det er lyst ute, da blir det ikke så vanskelig å stå opp, og da blir det lettere å snu rytmen med å sove for mye. Jeg har funnet ut at ved normal leggetid, så sover jeg 9timer... Og det er kanskje litt mye har jeg funnet ut, så jeg må prøve å snu litt på det der, og ikke sove til langt på dag selv om jeg har muligheten til det.

Så jeg har funnet ut at jeg har mye fritid som jeg burde ha fått brukt til noe fornuftig. Noe fotografering, og noe sosialt. Men det er ikke så lett å finne ut av hvordan jeg skal få gjort noe med det.

Og så plages jeg med at harddisken på pcen min er omtrent full, så det blir vanskelig å jobbe med bilder. Og jeg får aldri gjort noe skikkelig med det. Er jo så mye jeg må slette for at det skal bli god nok plass. Skjønner ikke hva som tar størst plass jeg altså...

Og så er Ole Martin (kommende fotograf på studio g, heimdal) så kul at han gidder å gi meg kosntruktiv kritikk på bilder jeg legger ut på flickr, som ligger litt i sjangeren der han har en god del peiling. Det er kjekt! Endelig noen som gidder å gi skikkelig kommentarer. For jeg er ganske lite erfaren på sånn "fashion/mote" fotografering, så da må man nesten få tilbakemelding på hva som kanskje er galt, for at jeg skal kunne bli bedre. Så, takk Ole Martin!

Ingen kommentarer: