søndag 7. juni 2009

Sovesofaen er digg

Jeg har egentlig hatt en del jeg ville skrive i bloggen min i det siste, men jeg har aldri tatt meg tida til å skrive det ned. Og nå er det litt, gammelt nytt, så nå gidder jeg heller ikke. Men hovedoppslaget var at jeg hadde det kjempe flott på Røros i pinsehelga.

Men i går var det i hvertfall ikke akkurat en spennende lørdag. Var på jobb fra 09.00 til 18.00, noe som er en lang lang tid. Og vel hjemme skjedde det ikke stort mer. Faktisk, så skjedde det ingenting. Så ut på kvelden tok jeg frem sminkepungen og hårsprayen, og satte meg foran speilet i en time eller no. Da skal det legges til at jeg samtidig så på film, noe som gjorde at det tok ekstra lang tid. Etter sminken var lagt, tok jeg fram kameraet og hadde min egen lilel fotoshoot. Det blir en del selvportretter altså...



Ingen kommentarer: