søndag 21. juni 2009

Og tilbake

Og da var jeg tilbake på Orkanger etter ei fantastisk helg på Ørlandet. Det har vært kjempe koselig. Det er alltid hyggelig å komme til familien og være sosial, og spise masse god mat! Det er herlig.

Og så har jeg kommet på masse ting jeg "trenger" nå på sommeren. Nå som det er lyst ,dagene er lengre, og jeg har bedre tid, så er det så mange ting jeg vil få gjort og planlegger. Jeg trenger et strykejern, en støvsuger, en miksmaster, et par tursko, et nytt objektiv, en fotosekk, ja, det er det jeg kommer på i øyeblikket. Og som du ser, så er det en god del ting, i en alt for fattig tid. Så jeg vet ikke helt hvordan ting skal gå opp med planene mine. Ja, for jeg må også kjøpe linsene mine, og det blir vel en 2000kr tror jeg. Fysj, det er dyrt å se uten briller. Men jeg skal lære meg å betale selv og ikke be mamma betale dem lengre.

Men jeg ser frem til neste helg. Da blir det en Røros/Glåmos tur med et slektstreff oppe i Trøen.

Ingen kommentarer: