torsdag 25. juni 2009

Forbanna drit

Forbanna piss drit. Hvorfor i alle dager må tanna bli syk nå? Hvorfor akkurat denne dagen, dagen før helga starter!? Forbanna dritt. Æ blir så sykt sur. Jeg er sånn garantert nesten sikker på at jeg har et, sikkert, digert hull i tanna mi. Det er så sykt teit! Hater det. Og det er jo ikke bare enkelt å få fiksa det heller. Så nå blir sikkert helga mi ødelagt på grunn av det. Jeg som skal til Røros og greier, grille sikkert, og spise annen god mat. Men nei da, det skal ikke jeg få nyte. Forbanna dritt tann. Og slappe av, det klarer jeg heller ikke. Plutselig kan det komme det smertestikket. Det er jaggu mæ ikke deilig. Men jeg har i det minste klart å fikse meg med tannlege time på mandag kvart på ett. Og da håper jeg for guds skyld at han får fiksa det, så det ikke skyter smertestikk. Og jeg håper for all del at tanna ikke forverrer seg i løpet av dagene. Dæven døtte, det kan bli fælt.
Første gang jeg har tannverk. Og æ liker det ikke!

Men jeg var i det minste på Lerkendal i går og fikk sett RBK slå Stabæk, og komme sent hjem, og bli trøtt i dag. Men var moro på kamp i det minste.

Ingen kommentarer: