onsdag 16. juli 2008

En begynnelse, en slutt

Det begynner å gå seg til. Slår meg til ro her på Orkanger. Men lurer på hvorfor jeg alltid er så trøtt på jobb. Jeg sover nok og spiser normalt. Men like vel er jeg trøtt. Så min teori er at det er psykisk utmattelse. Det er liksom så kjekt å lage seg sine egne teorier.

Men, jo, i går leste jeg ut Harry Potter boka. Etter å ha holdt på siden jul med å lese den, ble jeg til slutt ferdig. Det gikk ut over nattesøvnen, men den får bare være. Den tar jeg sikkert igjen en annen gang, eller så flyr den bare over i alt annet. Men det var egentlig litt skuffende slutt på boka. Det kan godt være pga at jeg ikke konsentrerte meg skikkelig da jeg leste det viktigste i boka. Men jeg fikk slik medfølelse med Harry Potter. Så det fikk boka til å bli noe mer enn bare en fantasifortelling. Og det er slik en bok skal være. Man skal få medfølelse med hovedpersonen i boka, og føle at man er den personen i boka. Og nå som jeg endelig er ferdig med den boka, kan jeg starte på en ny. Og da skal jeg lese boka "Ida's Dans". Jeg har store forhåpninger til den boka. Så håper det blir en god opplevelse.

På mandag tok jeg mine første bilder i studio. Og i dag jobbet jeg litt med dem rett før jeg sluttet på jobb, og en halv time ekstra. Mari hjalp meg til å finne ut at jeg hadde gjort et feil valg på redigeringen jeg gjorde i går. Så da gjorde jeg om på dette på tre bilder, som Mari har tenkt å bruke i bursdagsgave til modellen. Og jeg ble faktisk veldig fornøyd med de 3 bildene. De så en tanke proffe ut. Og da synes jeg at jeg har kommet et stykke på vei.

Og i går traff jeg endelig noen folk! Kjempe trivelig. Var med en gjeng på 6 stykker, som var hjemme hos ei og spilte Ligretto, og etter hvert Alias. Det var veldig hyggelig. Virket som en koselig gjeng. Håper jeg kan klare å komme inn i den gjengen etter hvert. Merker hvordan det er å være den ukjente. Som ikke forstår alle internspøkene, og alt som blir pratet om. Men sånt går seg jo til etter hvert som man blir bedre kjent og forstår bakgrunnen til hverandre.
Ja jeg har veldig lyst til å få meg noen gode venner på stedet. Ikke veldig uvant.

Ingen kommentarer: