tirsdag 8. juli 2008

Rask oppdatering

Nå har jeg fått byttet hybel. Og jeg er sjeleglad. Her trives jeg veldig godt. Det er koselig her, og alt virker som det skal, og jeg kan leve normalt her. Uten bekymringer over en skummel mann i nærheten. Det er deilig. Så har jeg et stort rom der jeg fikk plass til den deilige sofaen min, i tillegg til senga, og pulten min pg en kommode og to reolgreier. Så da har jeg fått stablet inn klærne mine. Enda ser det litt smårotete ut. Men så er det bare jeg som er her enda, dermed gjør ikke det så alt for mye.

I går kjøpte jeg meg sykkel. Den er fin... Turkisblå og stilig. Også var den på tilbud, noe som gjorde at jeg bare måtte ta den! Men så er det uhorvelig lenge siden jeg har syklet. Nesten 2 år kanskje, for å overdrive bitte litt. Men det gikk greit å sykle hjem i går, selv om det ble litt vinglete ettersom jeg synes rattet er litt følsomt. Men det er vel noe jeg blir vant med. Jeg liker i hvertfall nysykkelen min.

Men da skal jeg sykle av gårde til jobb. I dag får jeg truffet fotografen, Tor. Har ikke møtt han før. Så er litt spent på hvordan han er. Og håper det kan bli en hyggelig dag i dag og. Så må jeg bare finne ut hva jeg skal ha til middag i dag. Tenker det må bli fisk i dag. Men vi tar det etter jobb.

3 kommentarer:

Karuulaina sa...

jaja, siri. Du får da nå te, ny sykkel å greie. gratulera! sorry at eg ikkje har kommentert bloggen din på ei stond, men eg har forholdsvis lite tilgang på internett for tio! Sko forresten helsa masse fra Solveig:) så får du ha et fint liv vidare!

Sijih sa...

Hehe, takker.
Holder forresten på å samle opp en haug bilder i fra kvås-året som jeg vil fremkalle. er blitt 360 bilder omtrent. Er mange koselige minner^^

Elise Kristine sa...

Kvifor bytta du hybel?
Og eg og les bloggen din litt sjeldent, men det er fordi eg har eit liv...
Men no har eg det sånn at det kjem opp med ein gong eg går inn på Flock om du har skrevet noko nytt.