fredag 11. juli 2008

Svisj, forbi

Da er uka omtrent slutt. Og jeg føler jeg går litt vill i dagene. Dagene er ganske like, og dermed er det utrolig vanskelig å holde orden på hvilke dager det er. Men nå har jeg hvertfall funnet ut at det er fredag, og nesten helg. Det eneste som stopper helga er at jeg skal arbeide i morgen i fra 13-18. Og hva jeg finner på etter det, blir nok ikke stort. En skal jo fikse seg middag også. Da går tiden. Jeg må trolig handle middagen også. Satser på at det er noen matbutikker som har oppe til kl 20.00.

Nå har jeg truffet på fotografen på Orkanger. Han er en koselig skrue han. Kan vel kategorisere ham som en bamse. Og i dag gjorde han noe utrolig hyggelig. Han hadde kjøpt 3 rosa kjærligheter til oss jentene på jobb, lagt dem på bordet med en gullapp ved siden av. Utrolig skjønt må jeg si. Det bringte fram et smil ved min munn.

Og i dag fikk jeg sett snurten av Jens, han som er lærlingansvarlig. Virker hyggelig han. Han gav meg min første oppgave. Litt skummelt må jeg si. Men det var jo en overkommelig oppgave, selv om jeg tror jeg skal klare den, så vet jeg det ikek blir bra nok etter som jeg bare er amatør enda. Men det er jo klart at det er sånn det er. Jeg er jo ikke utlært enda, så meninga er jo å lære av dette. Men jeg synes det er skummelt å bli kritisert. Men det går jo fint da. Hehe, ja, oppgaven er å gå i studio og ta bilder av en modell. Enkelt og greit. Så får jeg gjøre hva jeg vil ut av dette.

Og da har du fått ei lite oppdatering på tida. Jeg har liksom ikke helt spiriten til å skrive blogg for tiden. Er så mye som surrer oppe i hodet mitt. Har ikke helt system på ting enda. Men nå nærmer det seg. Så har jeg fremkalt 300 bilder i fra året på Kvås. Og de har jeg tenkt å lime inn i en scrapbook. Så jeg har nok å gjøre i tiden frem over.

Ingen kommentarer: