mandag 16. februar 2009

Ny uke

Helga var fin og flott den. Jeg vant 1500kr på lørdagen og da ble alt bra. Så nå må det bare grubles over hva pengene skal brukes til. Hva er mest fornuftig innkjøp av fotoutstyr?

Og så er det en ny uke med nye utfordringer. Egentlig så ser jeg mest frem til fredag, som jeg tror vil komme fort. For da skal jeg til Røros, hvor jeg ikke har vært på veldig lenge nå. For der er det martnan denne uka. Så da er det liv og røre på staden. Det kan jo bli skøy det, får en tro.

For utenom det, så skal jeg ta bilde av en baby i morgen tidlig. Det kan jo bli spennende å se hvordan det går. Jeg er ikke så veldig erfaren på det punktet. Men har en plan om å skaffe meg to bilder som jeg kan levere på lærlingsamlinga. Og på ettermiddagen klarte jeg å hente inn Astrid til en fotoshoot slik at jeg kanskje klarer å nærme meg mål på mine andre lærlingoppgaver... Jeg ser litt mørkt på tidsfristene der altså.

Men slik ligger det an nå for tiden i hvertfall.

Ingen kommentarer: