torsdag 19. februar 2009

Pakke

Jeg blir nesten dårligere og dårligere til å pakke.
Det å være rask, og bli ferdig raskt, det klarer jeg ikke lengre.
Jeg begynner liksom å pakke litt, meeen, så må jeg bare ta en titt på pcen og se om det skjer noe. Og så blir vi sittende her en stund. Ta en titt på tven og slappe av.
Så begynner jeg på'n igjen en liten stund, og finner frem litt flere klær. Men så må jeg bare ta en titt til, for det er ikke noe gøy å pakke.

Men jeg tror jeg er flink denne gangen, ved at jeg bare tar med et antrekk utenom det jeg går i. Men så tenkte jeg å fotografere litt på martnan på lørdag, i stedet for å gå å kikke på alle bodene, for jeg kan egentlig ikke bruke penger. Og så er det så fin stemning at jeg må få fanget det på noen bilder! Ellers er jeg en skikkelig, skikkelig dårlig fotograf! Men fotoutstyr tar plass, så det er nok det som kommer til å ødelegge hvor flink jeg er.

Men, åååå, jeg ser skikkelig frem til å komme til Røros igjen nå. Og særlig til martnan, for da er det så mye liv og folk til stede. Så jeg håper det blir en gøy helg. Bare jeg ikke har for store forventninger da...
Så, da blir det en dataløs helg, for jeg gidder virkelig ikke å bære på pcen min. Det tar bare enda mer unødvendig plass. Jeg har da mobilen! Der kom jeg på noe, jeg må huske å ta med laderen min...

Ingen kommentarer: