torsdag 26. februar 2009

Ferie

Snart ferie.
Men først ei skikkelig arbeidshelg. Jobber kveld i morgen, og hele lørdagen. Men sånn er det bare. Gjør ikke noe å jobbe kveld i morgen når jeg allerede skal jobbe hele lørdagen. Så derfor sitter jeg oppe i kveld, siden jeg skal sove i morgen tidlig. Bytte litt på fredag og torsdag.

Men på mandag så kommer Elida! Det skal bli så koselig! Endelig noen som gidder å besøke meg!
Og så har jeg og fri hele uka, så da skal vi kose oss som bare det. Ja, jeg gleder meg! Fotoshoot på tirsdagen, KRIK på kvelden, turist i Trondheim på onsdag, digging på torsdag, og feiring på fredag. For jeg har faktisk bursdag på fredag! Så det så!

Jeg har faktisk litt problemer med å finne ut hva jeg ønsker meg av mamma og broderen. For jeg har også noen penger fra bestefar, og så penger fra lærlingsamlingsgreia som jeg skal bruke. Så jeg prøver å være litt smart og fornuftig og finne ut hvordan penge best kan brukes. Det er ikke så lett. Men jeg tror at jeg ønsker meg et Sigma 17-70mm F2,8-4, eller en levisbukse som jeg her helt forelsket i. Trenger en baggy bukse til. Bruker den konstant, så selv om de er rådyre, så er de på et vis verdt pengene. (I motsetning til den Miss sixy buksa jeg kjøpte på ungdomskolen...)

Ingen kommentarer: