lørdag 14. mars 2009

Atter en lørdag

Tiden flyr noe så innmari. Det må jeg bare for sakt. Nå har jeg liksom planer til rett over påske. Og det er ganske rart å tenke på. Voldsomt travelt. Det er jo litt kjekt, men det hadde å vært litt greit å hatt litt flere frihelger, så jeg kunne vært mer sosial, og ikke bare jobb. Og så har jeg en haug av fotooppgaver å gjøre. Her får man ikke ligge på latsiden nei...
Det er litt problematisk å få til alle oppgavene, pga jobbingen i butikken og begrenset med arbeidskraft der, og at enkelte oppgaver må taes i arbeidstiden. Så jeg ser litt mørkt på den ene oppgaven. Men ellers så tror jeg faktisk jeg skal klare å få modeller og gjort alle oppgavene.
Har skaffet meg modell til den vanskeligste allerede (altså den som er vanskeligst for min del å finne modell til) 3 barn i alderen 4-12 år. Men med litt kontakter og god hjelp, så ordner det seg og. Og fire i studio her jeg og fått fikset om, og ungdom, ja alt er nesten fikset nå.
Og uteoppgavene har jeg tenkt å ta når jeg kommer til Kristiansand, i påska, og håper at min gode venn Silje og noen andre kan stille opp (og at det blir fint vær). For i påska kan man jo gå ut på dagtid, og ved å ta det i Kristiansand får jeg brukt litt andre modeller, som er litt kjekt.

Så, utenom all jobbingen, så skjer det jo faktisk en del med koret og. Plutselig så opptrer vi her og der. Jeg må si, er utrolig at alt skal skje på våren... Blir travelt.

Men i dag skal jeg til Trondheim og tenker å høre på P4 vinterlyd. Der skulle jo Langemann og Benjamin komme! Er som en liten unge når det kommer til Sabeltann, og særlig Langemann. Han er bare helt konge! Så det er i hvertfall planen å stikke å høre på dem, og kanskje få med litt av konserten etterpå. Men i kveld klokken 19 så må jeg være på Sandmoen et sted (må finn ut hvordan jeg skal komme meg dit siden jeg ikke vet hvor det er) på bowling (og go-kart) med jobben! En fest som sjefen hadde lovet Orkanger-folkene i et år, og så ble det til slutt nå, i min eneste frihelg på lenge. Men jeg tror det kan bli koselig det. Har ikke spilt bowling på en evighet, så det kan jo slå ut spennende. Og så er det snakk om å dra ut på Annen Etage etterpå, så må se om jeg blir med, og om jeg kommer inn... Er ikke bare å være under 20 altså. Har man først blitt 18 må man like godt bli 20 med en gang, så er man ferdig med det.

Ingen kommentarer: