tirsdag 24. mars 2009

Tiden du

Ja nå var det plutselig lenge siden jeg hadde skrevet her. Men tiden går liksom så fort, så det tar litt tid før jeg skjønner at det er lenge siden sist.

Men nå så er jeg blitt forkjølet, og venter på å bli enda mer forkjølet. Det er ikke noe oppløftende. For det første sover man dårligere, for det andre så blir man i dårligere form. Og det er ikke noe gøy når man skal jobbe, og så reise hjem!!!

For på fredag vender jeg nesa sørover, og på lørdag kan jeg vise meg i Kristiansand. Jeg ser selvfølgelig frem til det. Og jeg håper det kan bli moro på utplassering hos Glimt Fotografene. Og etter en uke der så er det en uke påskeferie. Det er jo hyggelig.
Jeg håper det blir et par hyggelige uker, og at jeg ikke blir noe mer forkjølet til da, men der i mot blir frisk.

Ingen kommentarer: