mandag 9. mars 2009

Tiden

Joda, det har skjedd mye i det siste. Altså, forrige uke. Jeg hadde besøk av Elida. Og vi tok litt bilder, var turist i Trondheim, hovedsaklig på Bakklandet, og besøkte gamle kjente, og feiret bursdagen min, og fikk alt for lite søvn. Der har du en oppsummering. Jeg har ikke tid, eller gidd til å fortelle alt i nøye detalj.

Og nå er det tilbake til hverdagen igjen. Men det blir en sånn annen hver dag her og der, noe som hjelper på på uka. Så sånn er det.
Og så begynner det å forsvinne ting i fra rommet mitt... Ikke bra.

2 kommentarer:

Stian sa...

Kjenner til det at det spøker...det er skummelt...kan det være samme spøkelse hos meg som hos deg?

Anonym sa...

ikke mange og velge i om ting forsvinner fra rommet ditt akkurat da.. 2muligheter det, julenissen eller...? :P