torsdag 26. mars 2009

Fyke av gårde

I morgen kveld reiser jeg til Kristiansand. Det blir stas. Så på lørdagen er jeg fremme. Og da skal vi feire bursdagen min med familien oppe hos tante.

Men problemet mitt nå er at jeg har blitt ganske godt forkjølet! Det er virkelig ikke noe gøy. Sånn generelt er det ikke noe gøy å være forkjølet, men ekstra kjedelig er det når jeg skal ut å reise, for det er så ubehagelig å sitte på toget når man er dårlig. Virkelig... Så jeg håper så inderlig at jeg blir bedre til i morgen. Blir spennende å se hvordan formen utvilker seg i dag. Men gårsdagen var nok den verste. Først så var jeg på jobb fra 9-20, og så var ikke formen helt på topp. Føltes litt ut som jeg hadde feber, men tror ikke det var tilfelle. Men veldig ubehagelig å verke i hele kroppen og være litt i halvsvime når du ekspiderer kunder. Hehe, det er ikke så kjekt. Så jeg satser på å være mest mulig på bakrommet i dag. Og håper for guds skyld at jeg blir bedre form.

1 kommentar:

Irene sa...

jeg vil OGSÅ til sørlandet...

Men skal jo veldig snart sørover. eller lengre sør da. hehe.. tenker på HELLAAAAS=D