søndag 16. november 2008

Bloogutfordring fra Elisabeth

Fire jobber jeg har hatt:
1. Lærling på Studio G.
2. Ekstrahjelp på G-sport Røros.
3. Utplassering 10.klasse Quality hotell.
4. Alt mulig frivillig arbeid i kirke og menighet.

Fire filmer jeg kan se om igjen og om igjen:
1. A walk to remember
2. Flåklypa Grand Prix (genial film)
3. Kvås- filmen og de derre
4. Sannheten om Rødhette

Fire plasser jeg har bodd:
1. Kristiansand
2. Kvås
3. Orkanger
4. Delvis Røros kanskje

Fire TV-program som jeg liker:
Greys Anatomy
Top Model
Nytt på Nytt
Frustrerte fruer

Fire steder jeg har vært på ferie:
1. Røros!
2. Bergen
3. Oslo
4. Ålesund

Fire websider jeg besøker (nesten) hver dag:
1.Facebook
2.Nettby
3.Studio G Forum
4.Hotmail

Fire steder jeg heller ville vært nå:
1. Kristiansand
2. Røros
3. Ørlandet
4. Hos pappa

Så er jeg så sløv at jeg ikke gidder å sende denne videre. Men dere fikk vel kanskje noe gøy å lese?

3 kommentarer:

Karuulaina sa...

litt gøy, men du kunne jo gjort ein innsats for å fått da litt meir spennande!? :P

Sijih sa...

Ja, du er nå kravstor
Det er begrensa hvor opplagt og iderik man er klokke 03.30 !

Karuulaina sa...

02.41