søndag 16. november 2008

Årets Ønskeliste

Ja, da gjør jeg det slik, at jeg legger ut min ønskeliste her, så kan flest mulig få den med seg uten å måtte snakke direkte med meg. Og alltid kan stikke innom og se hva det var jeg egentlig sa jeg ønsket meg.

Store Ønsker:
- Canon Ixus 80 Digitalkamera i BRUNT (eller et lignende, men det skal være Canon) (Kjekt med et passende minnekort på rundt 1-2GB)
- Solan og Ludvig bamse som snakker. (Aller helst Solan. Den er rååååkul!)
- Ludvig strikkegenser i ull, i stor størrelse. (Disse Flåklypatingene må sikkert bestilles over internett. Og du finner det nok ved å søke litt)
- Adidas sko, de klassiske skoene med tre svarte striper, og hvit sko. Størrelse 39.
- Hardanger bestikk av noe slag, i serien Ramona.


Og dette er det jeg kommer på nå, men det kan vel komme tilføyelser etter hvert som tiden går.

Og til de litt mindre ønskene, så sliter jeg veldig. Jeg vet rett og slett ikke hva jeg skal ønske meg, som jeg ikke har, eller vil absolutt ha mer av.



Små ønsker:
- En romantisk bok
- Romantisk/Drama DVD (Madagaskar 2)
- Kristen CD
- T-skjorte der det står "Tjohei"
- Nattøy

6 kommentarer:

Karuulaina sa...

eg kan sei såpass at eg tvile på at du får nåko av ditta hos meg.

Espen sa...

T-skjorte hvor det står Tjohei?

Sijih sa...

Ja, tenk noe så morsomt.
Jeg er veldig glad i ordet Tjohei.

Cathrine sa...

siri, jeg har fortsatt to hjemmelagde nisser på pulten min, som jeg fikk av deg! de står der året rundt :D

Espen sa...

Er Madagaskar 2 romantisk?

Sijih sa...

nei, espen, den er nok ikke det. men tenkte jeg bare skulle slenge ut et dvd-forslag i vide lufta. uten å tenke noe videre over det =P