tirsdag 18. november 2008

Lærlingsamlinga

Jo, det begynner å gå litt bra for Siri på lærlingsamlingene nå. Men det må sies at det skal taes hensyn til at de andre har vært lærling lengre enn meg, og er dermed bedre enn meg. Så det er ikke det at jeg har sykt gode bilder. Men at jeg har gode bilder i forhold til at jeg er ny. Og det er jeg fornøyd med!

Og jeg liker veldig godt collagen jeg laget, og hollywood bildet, selv om jeg ikke trodde det var så hollywood som jeg fikk i respons. (Da ble Siri i hvertfall glad, hun stråelt nærmest) Det er kult at jeg får til å lage et slikt bilde.




Og denne collagen kan tolkes på flere måter. Du kan se det i en sammenheng, eller tolke hvert enkelt bilde for seg. Jeg digger den. (i høyre bilde står det "Du er skjønn i kveld", neste "Rødmer jeg..." , siste "Jeg bor alene")

5 kommentarer:

Karuulaina sa...

vakkert..

Irene sa...

oi, det var dødskult=D det var en fin idee til julegave til victor. altså det cola greia. han ELSKER cola, å jeg har jo mange korker;P må se om jeg kanksje lager noe jeg å;P din var ihvert fall dødskul;)

Sijih sa...

Hehehe, ja smart smart ide ;)
Cola-korker er råstilige.
Og jeg fikk til en morsom greie ut a det med mine =D

Espen sa...

Kinky gorks!

Sijih sa...

Hihi, ja, den er litt sånn "ute-på-byen-sjekketriks-for-den-direkte"