søndag 5. oktober 2008

Innlegg 101

Dette er selveste innlegg nummer 101! Det er saker det. Men det var jo litt dumt at jeg ikke sjekka forrige gang, at forrige innlegg var innlegg nummer 100. Det skulle nesten blitt feiret. Men sånn ble det ikke.

I øyeblikket så leder Rosenborg 0-2 over stakkars Lyn. Og det tilsvarer en 4.plass på tabellen så jeg i stad. Det er ikke så gæli må jeg få si. Men kampen er ikke helt over enda.


I dag har jeg bare sittet på sofaen her jeg er nå. Jeg våknet klokken 11 og var ganske fornøyd med det. Men jeg stod ikke opp før klokken 14.00. Det var litt voldsomt. Men jeg hadde ingen planer for dagen, så så ingen grunn til at det gjorde så mye. Det eneste fornuftige jeg har gjort i dag er å lime inn bilder til kvås-albumet mitt, så nå er det ferdig og klar for turen til Lundeneset.
I tillegg fikk jeg fylt penger på busskortet mitt så jeg kommer meg på jobb til uka.

Shit! Er det mulig?! Huff. I siste minutt skårer Lyn! Nei, det skulle ikke vært lov. Men Rosenborg vant i det minste. Ble 1-2 i stedet for 0-2. Det er dårlig...


I morgen er min andre lærlingsamling. Jeg er litt fornøyd med bildene jeg skal levere inn, men vi får bare vente og høre på all kritikken som kommer. Det er sikkert en hel del. Men det er jeg åpen for, jeg går med innstillinga at mine bilder ikke er gode nok. Bare helt greie. For jeg er jo helt ny lærling, så det er jo ikke helt uvanlig at mine bilder er dårligere enn de andre sine liksom, så jeg blir ikke knust av kritikken. Jeg tar det til meg, og prøver å lære av det, og forbedre det ved videre fotografering.



3 kommentarer:

Espen sa...

Deilig å se at Rosenborg slo FC Oslo Vest :)

Karuulaina sa...

gratulera me innlegg nr 101.
du ska få ein sjokolade nåe du komme te lundeneset! (du må kanskje minna meg på da, men da ska du få;))

Sijih sa...

Hehe, eneste ganga du faktisk har vært glad på Rbk sine vegne omtrent...

Hihi, Jeg gleder meg til sjokolade!!!