onsdag 29. oktober 2008

Det skjedde i de dager...

... Da alt var så travelt. Ja, rett og slett for travelt. Men det går greit da. For det er jo moro også.
Men jeg har ikke helt klart å sortere ting riktig i forhold til å bli ferdig med alle fotooppgavene mine i tide. Det blir litt i siste liten, og litt etterpå. Men det er ingen som merker hvordan det er gått da. Har tenkt å ta opp igjen en fotografering til lærlingsamlinga, for jeg ble virkelig ikke fornøyd, og da er det i hvertfall ikke noe gøy å vise frem bildet på lærlingsamlinga, når det er ille nok i fra før av om jeg har et bilde jeg selv er fornøyd med.

I helga som var så var jeg leder på konfirmasjonsleir. Det var kjempe kult. Jeg storkoste meg, selv om det ble litt for mye bildetaging. Noe som igjen minner meg på at jeg må få gjort ferdig de bildene, noe jeg ikke har tid til egentlig. Jeg lager meg litt mye arbeid til tider. Men i hvertfall, vi hadde det veldig koselig på leir. Jeg orker dessverre ikke å fortelle alt som skjedde, for det kan bli langt og kjedelig. Og hva konfirmantene gjorde, kan heller de selv fortelle om du lurer. Men en episode som var utrolig gøy, var da vi ledere kjørte tog inn på kjøkkenet for å snike etter godsaker. Du kan jo prøve å tenke deg rudnt 10 ledere som henger på skuldrene til hverandre i forsøk på å kjøre tog ut på kjøkkenet. Og når vi kommer ut på kjøkkenet så må vi jo selvfølgelig ta farvel, og gir hverandre en klem på rad. Og så sniker vi rundt på kjøkkenet og fniser som bare det. Plutselig hører vi en lyd, og spurter inn på et lagerrom. Men det vi hørte var bare Ragnar som kom ut, og han forstod ingenting av hvorfor vi var der.

Så tøffet vi alle ut igjen med latteren i halsen. Du kan jo som sakt bare tenke deg hvor komisk det ser ut med ledere som sniker seg tøffende inn på kjøkkenet etter kake. Og vi prøvde enda en gang, etter at vi hadde planlagt å si at det var konfirmantene som tøffet rundt i gangene, hvis noen skulle spørre oss hva som skjedde.

Og utenom det så ser jeg veldig fram til helga da jeg skal til Hitra med jobben. Tror det kan bli en interessant tur, på alle måter. Men ikke minst håper jeg på å kunne bli bedre kjent med diverse folk. Og jeg går ut i fra at jeg kommer til å se mange fulle kropper.

5 kommentarer:

Karuulaina sa...

you go, girl!
yee..
wohoo..
eg vett ikkje ka eg ska sei.
har på ein måte hørt da mesta før, men eg syns da e bra at du hadde da fint på leir.

Espen sa...

Stilig ny layout, Siri, stilrenint og flott :)

Men, en ting: "behinde"?

Sijih sa...

shit:P
Skrive feil ja... Det er flott veit du.
Får fikse det en eller anna gang.
Ser du tårene i øynene?
Og jeg irriterer meg over at det er uskarpt da men =P

meg sa...

Trur æ sætt d på regninga t Orkdal Menighet at dåkk stjal kaka fra oss æ;) hehe.. va du me å dekka me sølvpapir på lørdagskvelden også eller?;):P

Sijih sa...

Hehe, heldigvis fant vi ingen kake.
Nei, va itj med å dekka på.
Ble det burkt mye folie? :P