lørdag 4. oktober 2008

Morgen

Morn. Det er i hvertfall det det er for meg. Tidlig en lørdags morgen. Dermed må denne bloggen bli kortere enn de andre, for jeg har egentlig litt dårlig tid. For jeg må komme av gårde til Oti, åpne butikken og ta kassaoppgjøret før klokka 9. Og da burde jeg egentlig komme meg av gårde straks, skal jeg være sikker på å rekke det.

Og forkjølelsen min lever videre. Jeg er ganske så snufsete og tett i nesa, hoster litt, og har litt sår hals. Men den slappe følelsen i kroppen forsvant etter den rare dagen i uka, onsdag var det kanskje. Og det er jeg glad for. For det er så fælt å være slapp hele tida og forkjølet. Det er tungt. Men jeg håper for all del at denne forkjølelsen tar slutt snart. For det er ikke noe moro å gå rudnt og snufse hvert 5.sekund og ha problemer med å puste. Men jeg håper det blir snart.

Og i kveld skal jeg i min første bursdag på Orkanger, eller mer rett, i Børsa. Maren ble 18 for en uke siden, og nå skal det feires. Jeg håper det blir koselig. Men det blir litt stress og, for jeg slutter klokka 18 på jobb, kommer ikke av gårde før litt over, og så blir jeg hentet kvart på 19 igjen. Så det er godt jeg har lagt fram klær, jeg håper bare at det kommer til å se bra ut på, for det har jeg ikke sjekket.

Men da må jeg løpe.

2 kommentarer:

Karuulaina sa...

haha.. kvart på 19.. da va bra skreve, Siri! men lykke te me dagen idag!

Sijih sa...

Hehe, ja, det var litt vanskelig å få det til på en forståelig og korrekt måte. Så jeg tok litt av begge deler;)