søndag 5. oktober 2008

Kveld

Med en slik flott start på dagen ut i fra Karoline sine øyne, med tanke på bloggskriving, så tenker jeg å avslutten dagen på en flott måte også. Dermed skal jeg gi en liten oppdatering av hvordan dagen faktisk ble.

Jo, det ble en bra dag. Det var ikke så veldig spennende på jobb da. Men dagen gikk nå. Jeg fikk gjort unna en del bilder. Det var jo kjekt. Og så fikk jeg testet litt kameraer. Og det jeg fant ut av var at fujifilm-kameraene er treige. Det tar en evighet før bildet lagres og å skifte mellom avspilling og kameramodus. Men det gir kjempe bilder da. Og Olympus er stilig, men det gir kalde og gusjete bilder. Men det er raskt da, i forhold til Fuji. Og til slutt har vi Canon, som jeg mener er best. Det er raskt, og gir gode bilder. Og for min del så skjønner jeg meg best på dette kameraet siden jeg har hatt et Ixus kamera tidligere. Så da vet du og jeg det.
Men den aller siste timen på jobb var bare fæl. Da gikk jeg rundt og venta, og venta på at klokka skulle bli 18.00. Og det tok en evighet. Jeg hadde ikke mer å gjøre, og det var ingen i butikken. Og dermed går klokka sent. Men til slutt fikk jeg stenge og stikke hjem.

Vel hjemme var det bare å hive seg ut av nåværende klær, og kaste seg opp i dem nye. Piffe seg opp med litt sminke og rette litt på håret. Og så ble jeg hentet. Vi kjørte av gårde til Børsa og hjem til Maren. Så nå vet jeg hvor hun bor. Det er jo litt kjekt. Det var en hyggelig bursdag. Det ble mye latter, slik det bør være. Vi lekte sånn "dyre-lyd-leken". Man sitter i en ring, hver plass har sin dyrelyd, og så skal man sende lyder rundt ved først å si sin egen lyd, for så å si en av dem andres lyd like etterpå. Og med mange rare lyder og bevegelser, ble det godt med latter. Og mange rykket til bunns, og noen ble sittende på toppen. Men morsomt var det i hvertfall.
Og resten av hva vi gjorde var å spise nachos, og prate dill...

Da vet du hva jeg fikk ut av dagen i dag. God natt =)

3 kommentarer:

Karuulaina sa...

go natt, Siri!

hyggelig å hørra at du e litt sivilisert å sånn.

å hyggelig at du gidde å oppdatera bloggen din!

å bere da at navne mitt e nevnt gjere at eg føle meg beæra!

Haruko sa...

hahha dyreleken xD så dyrisk :P fint å lese at du koser deg der oppe og... nå fikk jeg litt info om tre forskjellige kameraer :P skal kjøpe en ..en dag... hehehe

Sijih sa...

Valen: Ja det er viktigt å informere kunden om kamera, og det blir litt lettere når jeg har prøvd det selv=P

Karo: Ja, jeg er litt sivilisert til tider. Har mine øyeblikk. Det er ikke så voldsomt, men jeg slår til i blant ;)
Og må nesten nevne deg i bloggen til tider.