torsdag 16. oktober 2008

Klasserommet

Nå sitter jeg i klasserommet til klassen til Irene og Sigbjørn med resten. De har arbeidstime, og jeg sitter og surfer rundt på nette, men det skjer absolutt ingenting der ute, så egentlig kjeder jeg meg litt, og så er jeg trøtt da. Det er jo ikke så greit. Men det går an. Utenom det så sitter jeg å diller med tunga mi i munnen. Den er så rar for tiden. Sår og øm, men, det lille såret mitt ytterst på tungen tror jeg har forsvunnet helt nå! Det er deilig. Men jeg har en liten teori om at det kanskje er visdomstennene mine som tygger og skjærer på tungen min og gjør at jeg har så vondt. Kanskje det forsvinner snart, eller kanskje jeg må leve sånn lenge.

Utenom det så er dette siste dagen min på Lundeneset, for i morgen ettermiddag eller noe så reiser jeg hjem igjen. Tilbake til hverdagen og livet i trøndelag. Det blir jo og noe. Men det er hyggelig å ha truffet alle kvås-folkene igjen. Og det var moro i mediatimene i dag da Karoline og jeg gikk rundt og pratet norsk/skotsk/engelsk. Det var veldig pent og lærerikt.

Og så bakte vi brownies i går. Den ble litt typisk hybel/internat- format. Litt brent utenpå og lite stekt inni, og uten bakepapir i formen. Men kaka smakte kjempe godt syntes jeg.

3 kommentarer:

Spadekua sa...

Klassen til Irene og Sigbjørn og de er kule:D Også er Trøndelag kult:D

...Du har skjønt det!

Sijih sa...

Oh yee, det er sånn det er! =D

I know

Irene sa...

ja. klassen min er dødskul..
jeg er jo rå.. ( i følge sikre kilder) =D