søndag 18. januar 2009

Det ble ikke som planlagt

Men jeg tror det ble mye bedre! I hvert fall. Jeg hadde jo egentlig planlagt hele gårsdagen. Først treffe den, og så treffe den, og så treffe den. Men vet du hva? Alle de tre planene mine ble avlyst. Men jeg ble ikek deppa av den grunn, for i stedet fikk jeg noe nye planer. Birgitta fikk meg med på møte i Salem ni Tr.heim, og der traff jeg på en del kjente. Og ikke minst møtte jeg på nye folk å hilse på. Det blir jeg alltid glad for. Og enda kulere, så møtte jeg på ei som jeg har gått på krik sammen med i Kr.sand, Tone! Det var kult det! Enda en kristiansander i Trondheim. Så det var ganske morsomt å kunne prate med noen som jeg hadde kjennskap til. Og det morsomme var at det var hun som hadde sittet på og kjørt meg hjem den ganga på krik da jeg klarte å vri hofta mi på et utrolig stygt vis, som gjorde at jeg ikke klarte å gå omtrent. Så sånn husket Tone meg!

Og jeg var altså på møte, og etter møte dro den nye gjengen på bowling, som lå i en skummel liten trapp ned i et smug. Et helt merkelig og usynlig sted å ha en bowling hall på! Så det diskuterte Tone og jeg litt, at i Kr.sand og så ligger bowlinghallene på helt merkelige og gjemte steder.

Og i salem så traff jeg også på Ingunn, ei som jeg har vært familievenn med og gått i parallellklasse med broren hennes. Det er litt kult!

Så jeg begynner å trives bedre og bedre i Tr.heim, synd at det er litt langt inn dit...
Men når jeg er ferdig med læretiden min så satser jeg på å flytte inn til byen. I hvertfall slik jeg føler det nå!

2 kommentarer:

Karuulaina sa...

frekk layout du har fått deg! ;)

Sijih sa...

Ja, pretty freaky.