lørdag 17. januar 2009

Lite å si

Egentlig så har jeg ingenting å si i dag. Det er liksom ingenting som passer seg å fortelle om i en blogg i øyeblikket.

Det kan nå sies at jeg skal til Trondheim i dag da, og gjøre meg litt blakkere. Etter at jeg hentet linsene mine ble jeg plutselig veldig blakk. Det er litt vilt å betale 2000kr for å se bra i et halvt år. Men jeg har "smisket" med mamma og får henne til å betale halvparten. Det er hun som har betalt dem før, så synes vi kan gjøre det til en my overgang.

Og i det jeg satt og skrev dette så kom jeg på at jeg har jo tusen kroner i fra bestefar som jeg fikk til jul, liggende på hybelen. Dem ska jeg ta med meg til byen så slipper jeg å risikere å bli blakk. Jeg liker å ha litt stor margin på pengefronten ser du. Man vet rett og slett aldri hva som skjer.

Dagens store plan er å sjekke opp dette med tatovering. Og dette skal jeg begi meg ut på helt alene, så dette blir spennende. Jeg håper jeg klarer å finne tatoveringssjappa, og at de, ikke minst, har åpent i dag! Ellers blir det litt bomtur. Og jeg har ikke råda til en så dyr bomtur. Det koster faktisk en del å dra til byen med buss sånn dann og vann.

Og på tirsdag skal jeg tilbake igjen og jobbe på Heimdal. Det ser jeg fram til. Men jeg håper at jeg får lært litt mer og, og ikke bare blir stående å stirre en hel dag. Men jeg liker variasjon i hverdagen, jobbe med forskjellige folk og sånt. Det er spennende det. Da blir ikke ting så kjedelig lengre. Og så passer det så fint å dra på heimdal på en tirsdag, for da kan jeg stikke på Student-Krik på kvelden når jeg allerede er i by-området! Helt konge det. Så får jeg trent litt.

Og jeg må si, at jeg har fått en litt bedre start på treningen nå i vinter, enn hva jeg hadde da jeg kom flyttende. For i fjor så trente jeg rett og slett ingenting. Fælt å si det, men det er fakta. Nå på nyåret har jeg i hvertfall en liten treningsplan som holder kroppen i gang i det minste, selv om det ikke er så intens hard trening, så er det mye bedre enn ingenting.

Ingen kommentarer: