søndag 4. januar 2009

Schubb Schubb

Jeg er ikke så flink på overskrifter lengre. Vet rett og slett ikke helt hva som kunne passe til denne bloggen. Men schubb schubb var to morsomme ord. Egentlig bare et ord, sakt to ganger.

Jeg har da, for dem som ikke følger med, kommet tilbake til Orkanger og startet på dagliglivet igjen. Både flott, og ikke flott. Det var koselig å møte kjente i Kr.sand igjen. Det var morsomt å utforske Explore. Der fikk jeg faktisk et godt møte med Gud den ene kvelden. Gud er og blir god. I tillegg traff jeg et par andre kjente jeg ikke har møtt på lenge. Det var koselig. Jeg likte det. Men så var turen tilbake til Orkanger kommet. Det var en lang busstur altså. Men jeg sov halvveis hele veien. Måtte nesten det med tanke på at jeg skulle på jobb dagen etterpå.
Og jeg tenker jeg må komme meg på Student Krik en gang snart.

Så var det duket for to lange arbeidsdager. Fredag holdt vi på med varetelling fra 9 til 19.30. Da ble det mye tall skal jeg si.
Og lørdag var det jobb fra 9-18 helt alene. Litt stusselig skal sies. Og enda mer stusselig når ikke det er noen kunder. Jeg holdt seriøst på å gå på veggen fra klokken 16 og til slutt. Det var ikke et eneste innslag på kassa siden da. Da skjønner du litt hvor kjedelig jeg hadde det. Og jeg var gått tom for ideer om ting å finne på. Så jeg satt og tegnet litt. Tegnet noen skikkelig teite tegninger, ettersom jeg egentlig ikke kan tegne.

Men så var jeg ferdig til slutt, og stakk hjem. Og da fikk jeg besøk av en søt fyr. Så da hadde jeg en fin kveld. Og det er kjekt å ha en fin kveld når man har hatt en fryktelig kjedelig dag.

Og i dag skal jeg synge med koret i menigheten. Det blir nok også koselig, det velger jeg i hvert fall å tro.

3 kommentarer:

Karuulaina sa...

en søt fyr? gøy?

Sijih sa...

Ja, det va jo hyggelig =)
Du får høre mer på msn heller :P

Anonym sa...

Tja, høres ut som everyday på Steinkjer i lavsesong det =D
Sitte å gjøre ingenting, med 1 - 5 kunder innom om dagen :P