torsdag 15. januar 2009

Torsdag

I dag jobber jeg kveldsvakt på jobb, så dermed kunne jeg sove lenge i dag, og ta meg en lang frokost og bruke lang tid på badet. Det er ganske deilig til tider. Men jeg kunne ikke jobbet sånn hver dag, det ville blitt et merkelig liv, uten noe sosial omgangskrets. Huff, for et kjedelig liv det ville blitt.

Men i går og dagen før det hadde vi besøk av fotografen Jonathan fra Heimdal. Han er litt kul han. Og det var morsomt å se når han jobbet. Og så fikk vi fikset studioet vårt. Så nå kan vi få det beste ut av det lille vi har. Og hvitbakgrunnen er jo faktisk hvit nå. Og det er så kult å se at vi får så gode bilder, eller Jonathan fikk gode bilder.

Og så har vi på jobben fått litt mer aktivitet i læringen vår, og utnyttelse av ressurser. Så jeg skal få komme på Heimdal de neste to tirsdagene og lære litt der. Jeg håper det blir nyttefullt. Og så har jeg tatt litt tak i meg selv. Jeg driver å fikser meg med forskjellige modeller så jeg kan få øvd meg på å ta studio bilder.

Så jeg må egentlig få si at det nye året har startet bra. Jeg har truffet nye folk, får litt mer kontakt med folk i Tr.heim, og forhåpentligvis fått litt mer fart på læringa mi. Så jeg håper den gode trenden kan fortsette. Og så har jeg planer om å skaffe meg tatovering. Og det må jeg få somlet meg til å få gjort snart, så ikke kameraten min ligger alt for langt foran meg!

Ingen kommentarer: