mandag 12. januar 2009

Kjære Onkel

Kjære Onkel Ketil. Her er et innlegg til ære for deg. For at du er så hyggelig og leser bloggen min. At du spør meg ut om alt som kan graves opp under ut i fra det som blir sakt her. At du plutselig finner en setning, og finner ut at der må det ligge mer under.

For i den store, spennende esken befant det seg noe så festlig som Solan og Ludvig bamser som snakker!
Og en kommentar om en søt fyr, betyr ikke dermed at man har kjæreste. Kjære onkel, da har du mer å lære av ungdommen.

Men, hvilken onkel er så kul at han leser bloggen til sin kjære niese, og datter? Jo, det er MIN onkel. Min kjære onkel Ketil! Hvem har en så kul onkel som jeg?

Ketil! Du er kul, og dette innlegget er til ære for deg! Nyt det! For du kan se lenge etter neste gang.


3 kommentarer:

meg sa...

hehe.. Kult! Tanta mi las(læs) bloggen min. å da kalt ho Blogg for Facebook. æ trur d blir litt for my ting å følg me på i blandt:P hehe

Ketil sa...

Kjære Siri-mor.
Onkel leser bloggen din fordi jeg synes du skriver godt - rett fra "levra"
Onkel får vondt i hjertet når jeg forstår at du til tider kan ha det vanskelig og jeg gleder meg på dine vegne når verden smiler til deg.Og som jeg har sagt til deg før så er onkler/tanter til for å brukes både i motgang og med gang. :)
Skal love deg fortsatt å ha et øye i bloggen din . Klem fra onkel Ketil

Sijih sa...

Det er bra Onkel ketil ^^