fredag 23. januar 2009

Endelig Helg

Egentlig så har det ikke vært slik at jeg har sett inderlig frem til helg, men det er digg når den er her. Og jeg setter pris på en kveld der jeg vet jeg ikke skal på arbeid neste dag. En liten befrielse.

I kveld har jeg ikke gjort noe som helst da. Sittet på msn for det meste av tiden, men det er like vel godt å gjøre ingenting. Kjeder meg ikke, så da er det greit. Så blir det spennende å se hvor lenge jeg blir sittende oppe da. Like spennende hver helg.

For i morgen er den store dagen. Dagen jeg liksom skal merkes for livet. Og merkes med pappa. En fin ting. Og når jeg sa det, så merker jeg at jeg ikke savner pappa SÅ mye i øyeblikket. Jeg har det liksom veldig enkelt og greit, og jeg tror jeg er på vei videre. Men, om du begynner å grave dypere, og kommer personlig inn på hvem han var, så kommer tårene uansett. Sånn vil det nok vær enda en stund, og kanskje for alltid. Men jeg har det i det minste ganske tilfreds i øyeblikket med han. Og han skal få æresplass på innsiden av den høyre ankelen min. Håper i hvertfall ting går som planlagt. =)

Ingen kommentarer: