fredag 11. januar 2008

En støvel og en sko

Da har vi kommet gjennom to dager med yrkesmesse i Kristiansand. I går stod jeg på standen til Kvås hele dagen, fra morgen til klokken 19.00. Men det var koselig det. Fikk prata litt med folk og skryt litt av skolen.
Og annen ting som skjedde i går var jo at bloggen "Åpn opp øyan" kom på trykk i farsund-avis på leserinnlegg! Siri strålte. Mitt første leserinnlegg. Så var mange som kom og roste meg. Kjempe kult. Du kan tro jeg var stolt da. Og i avisa i dag var det kommet en kommentar på leserinnlegget mitt. Det var ei dame som var enig med meg. Døds kult.

Så, på yrkesmessa stakk jeg innom forsvaret sin stand, og der fikk jeg litt interesse for å ta utdannelsen i forsvaret. For nå til høsten blir det ledig lærling plass som fotograf på Kjevik. Jeg snakket med hun som var lærling nå. Men det skumle er jo denne rekruttskolen, og den fysiske testen. Som jente må man løpe 3000meteren på 15min, og jeg løp på 19 min sist... Huff, langt unna. Og jeg hater å trene på å løpe. Men, det er i hvertfall en spennende tanke.
Det kuleste, eller greieste hadde jo vært om jeg hadde fått lærlingplass i Trondheim.

1 kommentar:

Karuulaina sa...

AIAI.. du klare glatt 3000 - meteren på 15 minutt du!:) du har tross alt vore 4 (?) gonga på Ørneknipen!;)

dessuten så va da kje nåko å skryta av.. leserinnlegge ditt.. skulen blei jo lagt ner likavel!:( :P