onsdag 2. januar 2008

Kan jo alltids prøv

Joda, Best uten ball blir det sunget ut i bakgrunnen her. Æ veit nå itj helt med det. Tror jeg er sånn middelsmådig på begge deler. Vi kan jo si det sånn. Men, det funker nok best å skrive blogg uten ball! Det er klart.

Jeg har jo disse drømmende om at jeg skal skrive skikkelig gøyale eller interessante blogger. Men dessverre går det som regel dårlig med det. Men, det skader ikke å prøve igjen. Det hender jo at jeg kjeder meg til tider, så da er det jo fint å ha et sted å skrive masse babbel på.

I dag, er den store salgsdagen. Jeg fikk med meg Elida på shopping. Vi vandret rundt i Kr.sands gater og tittet, men der fant vi søren meg lite. Det var ganske skuff egentlig, så vi dro ut til Sørlandssenteret, ikke vært der på lenge jeg! Der ute fant vi, eller rettere sakt jeg, noe spennende. Jeg fant endelig slike høytalere til pcen som jeg trengte. De gamle begynte å bli skrøplige. Så da hadd æ kjøpt noe fornuftig. Deretter vandret vi rundt i alle butikkene jeg ville kikke i, men fant lite. Men hadde i tankene en ting jeg hadde veldig lyst på. En ny baggy bukse fra levis. Har blitt veldig glad i de buksene, dessverre er jeg ikke like glad i prislappen. Men det er ikke hverdag jeg kjøper dem. Så jeg måtte tilbake til byen og finne buksa jeg hadde så inderlig lyst på. Jeg fant dem på Urban, men det fristet lite å kjøpe dem der, så jeg stakk videre til Carlings. Der fant jeg dem, og en del klær på salg. Det er ganske tungt å gå rundt å bære på en haug med klær. Prøvde en del gensere, og endte til slutt opp med den utvalgte buksa, en hettegenser like Trine Lise sin, og en helt enkel topp som kan vær fin til sommeren. Det blir forhåpentligvis litt sommer i år.

Og i morgen starter skolen for dem fleste, men ikke oss på Kvås. Vi skal slappe av frem til 7. januar. Det setter jeg veldig stor pris på. Kanskje jeg rekker over en del ting til før den tid? Vi kan jo alltids håpe. Men må i så fall sette i gang med litt, og ikke bare sose bort dagene.

Så må jeg vel si meg fornøyd med at kroppen er i beste velstand. Sånn cirka. Har da ti friske fingre som han DDE syng i bakgrunnen. Selv om jeg merker at jeg er svak i skuldrene. Burde sikkert trent dem litt, men kommer det til å skje? Lite trolig. Går som oftest på impulser og de faller sammen litt for fort til å ha noen virking.

Ingen kommentarer: