tirsdag 8. januar 2008

Å leve er som å tegne uten viskelær

Siri er trøtt for øyeblikk. Det er ikke bare å begynne på skolen igjen. Tar på å stå opp tidlig.

Jeg hadde min første kjøretime i går. Skumle greier, men det gikk jo fint. Men tundt var det. Hadde tre timer. Men er i hvertfall kommet i gang. Ikke at jeg ser at det skal være mulig å bli ferdig til bursdagen min, som kjørelæreren hadde i tankene. Rekker jo ikke å lære meg bil på 2 måneder, nei. Men jeg skal ha lappen en gang, og jeg har ikke noe hastverk tror jeg.

Så på skolen har det skjedd en del forandringer. Nå som skolen er berget er alle glade, og vi har fått en helt ny timeplan og en ny lærer. I tillegg har kontaktlæreren min pappapermisjon som gjør at vi får en del andre lærere. I dag fikk vi foreksempel ny lærer i samfunnsfag som vi skal ha resten av året. Det er litt trist at vi ikke skal ha Gunnar i det lengre. Han er en så utrolig flink lærer og vi lærte så mye av ham. Og da kom jeg på at vi har fått en samfunnslekse, å skrive budsjett for ei uke. Huff, stress.

Så i gymen i dag spilte vi vollyball. Kjempe gøy! Vi øvde på blokking. Elsker det. Det er så inmmari gøy å få til en skikkelig blokk. Og så meldte jeg meg på skolelaget i vollyball. Spent på hvordan det kommer til å bli. Vi skal visst på turnering i Birkeland. Så dette ser vi fram til. Håper på at jeg får spille nå. Sist gang, i 10. klasse da jeg var i ekstase over å bli med på laget, ble det ikke noe av turneringa ettersom vi skulle ha tentamen samtidig! Så jeg ser fram til denne turneringen. Det er kjempe gøy med vollyball!!!

Senere, når jeg kommer meg hjem og får henta mobil ledningen, skal jeg legge inn noen "spennende" videoer og bilder i fra livet her på Kvås. Det er ganske sykt skjønner du. I går for eksempel var KAroline, Linda og jeg med Tilsyn; Elisabeth og hang på kjøkkenet og lagde oss ekstra god kveldsmat. Så vi stjal eggene på kjølen og stekte eggerøre. Kjempe godt! og utrolig komisk. Linda og Elisabeth har det med å gå i tottene på hverandre, som en berg og dalbane.

Ingen kommentarer: