tirsdag 5. mai 2009

1års dag til Mari

I dag er det et år siden Mari startet å jobbe på Studio G/ Elite foto! Hurra for det. Og i den anledning kjøpte vi oss god is fra Passasjen og koste oss før dagen var over. Det skal sies at Lion-isen er sykelig god! Måtte ta det når de ikke hadde mer sjokoladesaus igjen til softisen.

Men noe jeg lurer på er, hvorfor spilles det fotballkamp i tippeligaen på onsdag??? Det har jeg ikke helt fått med meg. Noen som vet? Har i hvert fall hørt at det er Lyn- Rbk som spiller! Så satser jo på at Rbk vinner.

Og så går jeg rundt og lurer på hva jeg skal gå med på 17. mai... vanskelig valg. Jeg prøvde en topp/tunika i dag, og den var veldig fin og sommerslig, meeeen, den kosta søren meg 500kr! Så tviler på jeg vil legge i så mye på et plagg jeg kanskje bare bruker en gang. Jeg vet liksom aldri.

Ellers så sliter jeg litt med for mye fritid når jeg nå prøver å ikke sitte på msn hele tiden. Med lysere og lengre dager blir det plutselig mye mer tid som jeg føler jeg burde gjøre noe fornuftig på.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Hurra for Lion-is :D

Det er vel bortekamp rosenborg spiller, er ikke uvanlig at det er på hverdag..

Hvordan ble bildene forresten'? :D
GLEDER MEG TIL Å SE

Sijih sa...

Bildan vart fine dem. ska ta meg et tak en dag snart (sikkert fredag) og gjøre dem klar til deg =)

Og det med at bortekampen er på en hverdag er litt ulogisk, for det er jo hjemmekampen til noen andre... =P

Anonym sa...

det har hendt at rbk har hatt hjemmekamp på hverdag også..

åh, så bra!
Du trenger virkelig ikke å brenne de på CD altså, holder i massevis at du sender de på msn eller noe ( :